22.03.2021
Тиждень обіцяє бути продуктивним та позитивним, якщо розпочати його правильно! Ось і ми розпочали понеділок з тренінгу від DigEco.
Марина Тропманн-Фрік – Університет прикладних наук Гамбурга (Німеччина) та Бошт’ян Брумен з Маріборського Університету (Словенія), зарядили нас сьогодні інформацією, яка є не тільки корисною, але й практичною. Тема тренінгу “Аналіз даних для маркетингу”.
Тепер чітко зрозуміло, що аналіз даних — це процес виконання послідовних логічних дій з інтерпретації відповіді респондентів та їх перетворення у статистичні форми, необхідні для ухвалення маркетингових та управлінських рішень.
Дякуємо за тренінг, дякуємо за досвід!