DigEco training of Data Analytics for Marketing


Тиждень обіцяє бути продуктивним та позитивним, якщо розпочати його правильно! Ось і ми розпочали понеділок з тренінгу від DigEco.

Марина Тропманн-Фрік – Університет прикладних наук Гамбурга (Німеччина) та Бошт’ян Брумен з Маріборського Університету (Словенія), зарядили нас сьогодні інформацією, яка є не тільки корисною, але й практичною. Тема тренінгу “Аналіз даних для маркетингу”.

Тепер чітко зрозуміло, що аналіз даних — це процес виконання послідовних логічних дій з інтерпретації відповіді респондентів та їх перетворення у статистичні форми, необхідні для ухвалення маркетингових та управлінських рішень.

Дякуємо за тренінг, дякуємо за досвід!




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *